Μυολειτουργική Θεραπεία Για σωστή Ανάπτυξη και Υγεία

 

Η Μυολειτουργική θεραπεία βρίσκει εφαρμογή σε

Οδοντοπροσωπικές Μυολειτουργικές Διαταραχές (ΟΜΔ).

 

Τι είναι οι Οδοντοπροσωπικές Μυολειτουργικές Διαταραχές (ΟΜΔ) ;

 

Είναι οι διαταραχές μυών και λειτουργιών, του προσώπου, του στόματος και του λαιμού, που επηρεάζουν άμεσα και έμμεσα τη σκελετική ανάπτυξη και διαμόρφωση του κρανίου και όλου του σώματος.

 

Οι ΟΜΔ προκύπτουν κατά συνέπεια εάν από τη γέννηση του ατόμου, δεν γίνει εξέταση στους χαλινούς του στόματος, δεν θηλάσει αποκλειστικά για 6 μήνες, κατά την εισαγωγή στη στερεά τροφή δεν μασήσει τις τροφές (τρέφεται μόνο με κρέμες) και δεν έχει εγκατασταθεί πλήρως και σωστά η ρινική αναπνοή, αλλά παρατηρούμε μεικτή ή ακόμα και μόνο στοματική αναπνοή στο βρέφος.

 

Οι Οδοντοπροσωπικές Μυολειτουργικές Διαταραχές (ΟΜΔ) χρήζουν άμεσης Μυολειτουργικής Θεραπείας, πολλές φορές ορθοπεδικής ορθοδοντικής θεραπείας και επιμελούς στοματικής υγιεινής.

 

Η σωστή κατάποση εξαρτάται από μια σωστή σχέση μεταξύ των μυών του προσώπου και της γλώσσας, δηλαδή του λαιμού. Επίσης η πράξη της κατάποσης είναι μια λειτουργία που εξαρτάται από την ισορροπία του σώματος και αντίστροφα (Ορθοσωμία).

 

ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ = ΣΩΣΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ = ΟΡΘΟΣΩΜΙΑ 

Για τη σωστή κατάποση οι μύες και τα νεύρα στη γλώσσα, τα μάγουλα, το λαιμό αλλά και την εν τω βάθει περιτονία, πρέπει να συνεργαστούν αρμονικά και συμμετρικά. Όταν ένα άτομο καταπίνει κανονικά, η άκρη της γλώσσας πιέζει σταθερά το εντύπωμα και εφάπτεται της οροφής του στόματος ή σκληρή υπερώα, που βρίσκεται λίγο πίσω από τα μπροστινά δόντια, τον ουρανίσκο. Η γλώσσα λειτουργεί σε συνεννόηση με όλους τους άλλους μύς που συμμετέχουν στην κατάποση, όπως είπαμε, και η σκληρή υπερώα, απορροφά τη δύναμη που δημιουργείται, από τη γλώσσα, με κάθε κρούση, με αποτέλεσμα να διευρύνεται η άνω γνάθος, μέσω της ραφής που βρίσκεται εκεί, ενώ ταυτόχρονα να διεγείρεται η υπόφυση και η επίφυση, υπεύθυνοι αδένες, για την έκκριση ορμονών αυξητικών αλλά και χαλαρωτικών και έτσι να αναπτύσσεται κατά συνέπεια το κρανίο και όλο το σώμα. Ο άνθρωπος μαθαίνει αυτήν την αντανακλαστική, αλλά ταυτόχρονα πολύ δυναμική, κίνηση από νεογέννητο, μέσω του θηλασμού, χρειάζεται αρκετό καιρό για να εδραιωθεί σωστά και πλήρως, η ρινική αναπνοή και η λειτουργία της κατάποσης. Οι λειτουργίες αυτές τον συνοδεύουν καθ’ όλη τη ζωή του και απ’ αυτές εξαρτάται ο βαθμός της υγείας του και της ανανέωσης του, λόγο της έκκρισης αυτών των ορμονών, όπως της αυξητικής και των υπολοίπων, αλλά και της διεύρυνσης του κρανίου που θα ‘πρεπε να επιτυγχάνετε επιτυχώς με κάθε αναπνοή και κατάποση και που τον σταματάνε, επί της ουσίας, από το να γερνάει.

 

 

ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΕΡΙΠΟΥ…

 

ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ 3.000 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ 

 

Η ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΚΑΤΑΠΟΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΟΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΜΙΑ

ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ 

 

(Από την ανάπτυξη του κρανίου,

στην κινητικότητα της κροταφογναθικής άρθρωσης ΚΓΑ και την σύγκλιση των δοντιών,

μέχρι τη λειτουργία του εγκεφάλου,

τη στοματική υγεία,

έως πως θα γεράσει το πρόσωπο.)

 

ΚΑΙ

ΑΝΑΠΝΕΕΙ 30.000 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ 

 

ΚΑΙ ΒΙΟΧΗΜΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΙΕΣΗ, ΖΑΧΑΡΟΔΙΑΒΗΤΗΣ, ΑΥΤΟΑΝΟΣΑ, ΚΑΡΚΙΝΟΣ  

 

 

Οι ΟΜΔ μπορούν να εμφανίζονται ως συμπτώματα, που με τον καιρό γίνονται χρόνιες ασθένειες :

 

  • ΣΤΡΑΒΑ ΔΟΝΤΙΑ (ΤΕΡΗΔΟΝΑ / ΟΥΛΙΤΙΔΑ / ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΙΤΙΔΑ) 

  • ΤΡΙΞΙΜΟ ΔΟΝΤΙΩΝ Η’ ΡΟΧΑΛΗΤΟ

  • ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΡΟΤΑΦΟΓΝΑΘΙΚΗΣ ΑΡΘΡΩΣΗΣ (ΗΜΙΚΡΑΝΙΕΣ / ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΥΣ / ΑΥΧΕΝΙΚΟ)

  • ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΝΟΗ  (ΔΙΟΓΚΩΜΕΝΕΣ ΑΜΥΓΔΑΛΕΣ Η’ ΚΡΕΑΤΑΚΙΑ / ΣΤΡΑΒΟ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑ ΜΥΤΗΣ)

  • ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ (ΑΣΘΜΑ / ΛΑΧΑΝΙΑΣΜΑ)

  • ΥΠΝΙΚΗ ΑΠΝΟΙΑ H’ ΑΥΠΝΙΑ

  • ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ  (ΔΕΠΠΥ)

  • ΚΑΚΗ ΣΤΑΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ (ΚΥΦΩΣΗ, ΛΟΡΔΩΣΗ, ΣΚΟΛΙΩΣΗ)

  • ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗ ΜΑΣΗΣΗ / ΔΥΣΠΕΨΙΑ / ΕΥΕΡΕΘΙΣΤΟ ΕΝΤΕΡΟ (ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Η΄ ΝΕΥΡΙΚΗ ΑΝΟΡΕΞΙΑ)

 

Γιατί να κάνω Μυολειτουργικη Θεραπεία ;

 

Για να εξασφαλίσουμε:

 

  • Φυσιολογική οδοντοπροσωπική ανάπτυξη, σωστά  οδοντικά τόξα, με ίσια δόντια

  • Σωστή στάση σώματος

  • Σωστή αναπνοή, άρα βέλτιστη οξυγόνωση

  • Καλή στοματική υγεία

  • Ομαλή λειτουργία της κροταφογναθικής διάρθρωσης

  • Σταθερότητα στην ορθοδοντική θεραπεία, (χωρίς εξαγωγές και υποτροπιασμούς)

  • Λιγότερους τραυματισμούς στον αθλητισμό

  • Καλή πέψη

  • Σωστό ύπνο

  • Σωστή ομιλία

  • Ομορφιά

  • Υγεία

  • Καλή ζωή

  • Μακροζωία

  • Ευ ζην

 

 

ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ Η ΜΥΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚH ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΕ 4 ΒΗΜΑΤΑ ?

 

 

  1. ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ  ΜΥΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ

    ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ Η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΜΥΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ, ΜΕ ΤΗ ΛΗΨΗ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ

    ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΒΙΝΤΕΟ (ΓΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ) 

  2. ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΡΙΝΙΚΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ (ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΒΟΥΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΥΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΝΕΟΥΜΕ, ΕΚΠΝΕΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ)

  3. ΤΡΙΤΟ ΒΗΜΑ  Η ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ ΤΩΝ ΜΥΩΝ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ (ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΚΛΕΙΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΑΣΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΥΣΗ)

  4. ΤΕΤΑΡΤΟ ΒΗΜΑ Η ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΣΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΤΗΛΗ)  

 

 

 

 

Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Η’ ΟΜΑΔΙΚΑ/ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ/ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ

ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΕ ΟΠΤΙΚΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ)

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΕΥΡΟΜΥΙΚΟ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ        ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΥΡΩΝΕΣ ΤΗΣ ΜΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ

ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ

 

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΙΤΙΣΗ ΥΠΝΟΣ 

 

 

 

 

 

Η ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ, ΚΑΤ’ΟΙΚΟΝ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΙΔΑΝΙΚΑ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΝΕΑ ΜΗΤΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ, ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΛΟΓΟ ΣΥΝΘΗΚΩΝ (ΕΠΕΙΔΗ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ), ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ, ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΟ ΘΗΛΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΤΕΡΕΑ ΤΡΟΦΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΚΤΟ ΜΗΝΑ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ.

 

 

 

 

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ

ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

1)

2)What happens to a child’s brain when they snore?

3)

The consequences of mouth breathing in children. Las consecuencias de la respiracion por la boca en niños

Gepostet von German Ramirez Yañez am Dienstag, 3. Oktober 2017

4)Why Nose Breathing Is so Important for Optimal Health and Fitness